25 september 2022: Delden City Run

Na een eerste editie in 2019 is het nu eindelijk zover: zondag 25 september a.s. organiseert de Lionsclub opnieuw een Delden City Run #DCR. Motto is: Door Delden, Voor Delden!

Tijdens de Delden City Run ontdek je Delden op een geheel nieuwe manier. Geen rechte wegen, maar een verkenningsloop door en langs de idyllische straatjes, gebouwen en winkels van Delden. Landgoed Twickel mag daarbij natuurlijk niet ontbreken. Langs het parcours en in de gebouwen beleef je bijzondere momenten.

De #DCR is geen wedstrijd maar een sportevenement voor alle leeftijden en er is geen tijdregistratie. Onderweg heb je tijd om selfies te maken van deze unieke belevenis en deze met je vrienden te delen. Er is keus uit een route van 5 en van 10 kilometer. Na de finish is er volop gelegenheid om samen met de toeschouwers gezellig wat te drinken…en natuurlijk om je bijzondere ervaringen te delen!

Ook deelnemen aan dit evenement? Meld je dan nu aan via www.lionsdeldenevents.nl Hier vind je ook meer informatie. De opbrengst zal worden gebruikt voor lokale goede doelen die de Deldense Lionsclub steunt.

Verzamelen voor vertrek vanaf 10.00 uur (start om 11.00 uur) op de Cramersweide. Hier is ook de finish. Ook iedereen die niet mee rent is van harte welkom. Hotspots die o.a. worden aangedaan zijn: Landgoed Twickel met de Paardenschuur en watertoren, verpleeghuis St. Elisabeth, Sandra’s bloemen, Hotel-restaurant Sevenster, restaurant Femi’s, Stichting Wonen Delden, het station en een fotostop op het bordes van het Zoutmuseum

De Lionsclub Delden is genoemde bedrijven, instellingen en Kids Events Delden bijzonder dankbaar voor hun spontane medewerking!