14/05/2017

Aan de Bornsestraat tussen Delden en Borne ligt verscholen in het bos van Landgoed Twickel een prachtige ijsbaan met een clubhuis. Dit houten gebouw is dringend aan restauratie toe. Het bestuur van de IJsclub Delden heeft hiertoe een actie opgestart om de nodigde gelden binnen te krijgen. Ook de leden van de Lions Club Delden zegden hun steun toe. Op vrijdag 12 mei en zaterdag 13 mei werden de planken voor de nieuwe betimmering van het clubhuis voorzien van een eerste schilderbeurt. Dit gebeurde in de hal van Houtzagerij Twickel. Ook later dit jaar zullen de Lions wederom de handen uit de mouwen steken bij volgende fasen van dit project. Wij bedanken de Stichting Twickel en Bouw- en aannemeningsbedrijf Vos B.V. voor de medewerking.

Zie website IJsclub Delden