23/09/2017

Dat de Deldense Lions niet alleen geld inzamelen voor goede doelen, maar af en toe ook fysiek de handen uit de mouwen steken bleek afgelopen zaterdag weer, toen de leden zich naar de IJsbaan in het Twickelse bos begaven. Het clubgebouw wordt dit jaar gerenoveerd door de Deldense aannemer Vos die hierbij ondersteund wordt door een groep vrijwilligers.

De Deldense Lions hebben hun hulp aangeboden met de schilderwerkzaamheden. Eerst kregen alle nieuwe planken een schilderbeurt in de zagerij van Twickel waar het hout vandaan komt. En nu alle planken op het gebouw zijn aangebracht was het tijd voor een tweede ronde. Tot slot zetten de mensen van de IJsclub nog de laatste puntjes op de i en dan kan het gebouw er weer vele jaren tegen aan.