15/09/2019

Afgelopen week is de Vreemd en oud geld zuil in Delden verplaatst. Een klein jaar stond de zuil, met groot succes, bij supermarkt Dirk van den Broek. Om nu ook andere klanten te kunnen bereiken is de zuil verplaatst naar supermarkt Albert Heijn aan De Klok 3 in Delden. De Lionsclub is Dirk van den Broek bijzonder dankbaar voor de spontane medewerking in het afgelopen jaar!

De opbrengst tot nu toe is ongeveer €4000! Deze wordt gebruikt om oogoperaties in ontwikkelingslanden mee te financieren. Lees meer op www.vreemdenoudgeld.nl. Wij hopen dat de inzameling ook komend jaar zo goed zal zijn. Dus heeft u nog ergens oud (Nederlands) geld liggen of heeft u na de vakantie buitenlands (nieuw of oud) geld overgehouden? U kunt dit storten in de zuil bij Albert Heijn.