18/09/2017

Afgelopen zomer organiseerde Lions Club Delden voor de tweede keer een Family Fair op de Cramersweide. De opbrengst van dit evenement is bestemd voor een goed doel. Op maandagavond 18 september overhandigde Lions-voorzitter Eric Kempers een cheque ter waarde van 1500 euro aan Gerard Buist en Bart Schurink van zwembad De Mors, het goede doel van dit jaar.

Om geld binnen te krijgen bedachten de Lions in samenwerking met zwembad De Mors tevens een badeendjesrace, die werd gehouden bij het einde van de zwemvierdaagse. De Mors zal het geld gaan gebruiken om lesmateriaal, zoals bijvoorbeeld snorkels, aan te schaffen voor het schoolzwemmen. De heren Buist en Schurink waren zichtbaar blij met het bedrag dat overeen bleek te komen met het benodigde bedrag voor het lesmateriaal.

De Family Fair is een evenement voor jong en oud met muziek en activiteiten op de Cramersweide, jaarlijks georganiseerd op de laatste zondag voor de schoolvakanties beginnen. De Family Fair van 2018 zal plaats vinden op zondag 15 juli.