14/01/2018

Heel Delden bakt voor de kerstgedachte!

Dit jaar is de Lionsclub International 100 jaar!

De Deldense Lionsclub wil op ludieke wijze mensen in het zonnetje zetten. En heel Delden wordt uitgenodigd om namen aan te melden. U kunt een naam van iemand die het verdient met een korte motivatie, aanmelden op de website van de Lionsclub Delden. Elke maand wordt dan bij een van de uitverkorenen een lekkere taart bezorgd met de door u gekozen Mooie woorden. Dit worden zeker “Lichtpuntjes in de donkere maanden!”

In december is mw. Wiggers uitverkozen. Ze was door haar kinderen genomineerd omdat zij 40 jaar vrijwilligerswerk heeft gedaan. Onder andere voor de Erve Hooijerinck school en korfbalclub Zwart Wit. In de kerk verzorgde zij avondwakes, zat ze in de Raad van Kerken en reed ze oudere mensen. Ook voor Tafeltje Dekje heeft ze veel werk verzet.

Maandag 8 januari werd ze daarom in het zonnetje gezet en kreeg ze een grote taart van Bakkerij Jan Meen. De actie wordt ook financieel gesteund door Rouwenhorst en Rouwenhorst notarissen Delden en Baktotaal Goor.

Kent u iemand die we volgende maand in het zonnetje kunnen zetten? Laat het horen!