Kerstmarkt Delden

Op de Kerstmarkt van 10 december 2016 stond ook nu weer de huiskamer van de Kerstman waarbij tegen een financiële vergoeding een foto gemaakt kon worden met de Kerstman. Ook was het mogelijk om een foto te laten maken en deze per email toegestuurd te krijgen. Met de opbrengst werd de nationale "Lions 100 jaar" actie "Het vergeten kind" ondersteund.

Tijdens de kerstmarkt van 2019 werden oude mobiele telefoons ingezameld voor de Stichting Opkikker. Deze oude, ongebruikte mobieltjes bevatten edele metalen en deze worden gerecycled. De opbrengst ging naar dit goede doel. Stichting Opkikker bezorgt gezinnen met langdurig zieke kinderen met opkikkerdagen een leuke en ontspannende dag.

Jaarlijks staat de Kerstmarkt Delden in december op de evenementenagenda. Lionsclub Delden zal zeker weer aanwezig zijn!